العودة   سينما العرب > منتدى المال والاعمال > قسم الربح من الإنترنت * لجميع الأعضاء * > قسم الشركات الربحية الجديدة
التسجيل التعليمات قائمة الأعضاء التقويم اجعل جميع المنتديات مقروءة

حصريااا اربح 20 دولار يوميا من loudmo بدون ادني تعب + 4 اثباتات دفع

أولااا الموضوع منقول من أحد الإخوة ونظرا لأهميته وما حققهمن شهرة أحببت أن أنقله لكم الإثبااااااات بهذه الكلمات وهذا الاثبات ابدأ كلامي ..

رد

LinkBack أدوات الموضوع طرق مشاهدة الموضوع
قديم 05-01-2010, 01:46 AM
  #1 (permalink)
عضو جديد
 الصورة الرمزية zilace
zilace is on a distinguished road
Thumbs up حصريااا اربح 20 دولار يوميا من loudmo بدون ادني تعب + 4 اثباتات دفع

تحميل اغاني - افلام
Loading...
اثباتات, ادني, اربح, تخون, تعب, حصريااا, دفع, دولار, جوليا, loudmo

[IMG]http://img144.**********.us/img144/4857/12780421177229952ng2o.gif[/IMG]

أولااا

الموضوع منقول من أحد الإخوة ونظرا لأهميته وما حققهمن شهرة أحببت أن أنقله لكم

الإثبااااااات

[IMG]http://i40.*******.com/apgp45.jpg[/IMG]

بهذه الكلمات وهذا الاثبات ابدأ كلامي ..

كثير منا يسعي للدخول الي مجال الربح الوفير من النت .. وكثير منا يسعي الي دخول عالم الافلييت حيث الدخل الوفير والشغل الذي يعتمد علي الذكاء ..

موضوعنا اليوم عن شركه افلييت ولكن من نوع خاص جدا .. نوع يسمي pay per install او الدفع مقابل التثبيت (وهنا يقصد تثبيت البرامج )

هذ النوع من الافلييت الكثير من الاجانب يصنعون منه ما يفوق الالف دولار شهريا باقل تعب ..

الموضوع هذا جعلني اهجر شغلي مع ادسنس واتفرغ له لاني وبكل بساطه عملت 155 دولار ومن غير ماتعب اكيد لو تعبت شويه هيكون ليا دخل اكبر ..

الشركه تعتبر شركه ربحيه غير ذات صله بالربح من المواقع لانها ممكن ان تعمل بها بدون موقع

الشركه اسمها
لودمو Loudmo

السؤال الاول : انا هاعمل ايه بالظبط ??

ج: بص ياسيدي انت مجرد انك هتخلي الناس تحمل برنامج من البرامج الخاصه بالشركه دي عن طريق رابط الافلييت بتاعك وبعد مايثبتو البرنامج تاخد انت الكوميشن بتاعك

طب انا دلوقتي عايز اعرف ابدأ منين ؟؟

ج: بص ياسيدي انت هتسجل في الشركه من هنا

طب بيقبلوني علطول ؟؟

ج: ان شاء الله هيقبلوك علطول لان مصدرك واضح ..ثانيا هتقوم بكتابه بياناتك وموقعك ولو مش عندك موقع متقلقش اكتب اي موقع (مش هتحتاج موقع ) وان شاء الله هتتقبل في خلال 24 ساعه بالكتير (انا قبلت في اربع ساعات )

طب دلوقتي انا اتقبلت قولي بقي اعمل ايه بالظبط ؟؟

ج: بص ياسيدي هتدخل علي حسابك عادي بعدين هتضغط علي Marketing Tools

[IMG]http://img51.**********.us/img51/1830/64175119.gif[/IMG]

طب دخلت لقيت اربع حاجات في وشي اعمل ايه ؟؟؟؟؟

[IMG]http://i44.*******.com/358s7c1.jpg[/IMG]

ج: ياسيدي صبرك عليا بص الاربع حاجات دول هما المنتجات المطلوب منك تخلي الزائر يحملها ويسطبها ..هنخلي تاني خيار ده نشرحه في الاخر اللي هو gateway

طب والتلت برامج التانيين اشرح وخلصني ؟؟

ج:طب ماتزعقش بس هاقولك اهه انا هاشرحلك برنامج منهم وتطبق اللي شرحته عالبرنامجين التانيين ماشي

طب اشرح وخلص ؟؟

ج: هنبدأ ببرنامج تشغيل ملفات flv وللعلم الملفات دي هي الصيغه اللي بيتحمل فيها فيديوهات اليوتيوب (كيد اتكونت فكره في دماغك لتسويق البرنامج ده )

اسمعني بقي للاخر ومتقاطعنيش ..

هتدخل علي FLV Direct

روح بعد كده واخد اول كود بس ( تنبيه هااااااام تاخد اول كود بس علشان بقية الاكواد لحاجات تانى ملناش دعوة بيها )

زى الصورة دى كده

[IMG]http://img51.**********.us/img51/8620/96268913.gif[/IMG]

الكود ده هو الكود اللي هتستخدمه والزائر لما يدوس عليه هينقله لصفحه التحميل علطول ..

طب والبرامج التانيه ؟؟؟؟

ج : يابني مش قلت متقاطعنيش .. البرامج التانيه هتطبق عليه نفس الكلام وكل برنامج ليه كود خاص بيه زي الكود بتاع مشغل الفيديو ده

قولي بقي هيحسبوني بكام علي التحميله ؟؟؟

بص الشركه فيها تفرقه شويه يعني

1- امريكا 1.50$ ( دولار وربع يا معلم على كل واحد امريكى يحمل ويسطب البرنامج)

2- كندا واغلب دول اوربا 0.60$ 60 سنت لاغلب دول اوربا

3- فرنسا وبلجيكا وجنوب افريقيا ومش فاكر مين تانى
20 سنت لكل بلد منهم للتحميل

4- باقى الدول ومنهم احنا طبعا 3 سنت لكل تحميل ( مش وحشه ابدا وزى الفل والله وهتلاقي نفسك جمعت معاك جاامد اووي)

طب قولي طرق الدفع ايه وازاي انت قبضت ويسترن يونيون ؟؟

ج: طرق الدفع الشيك (يبعتولك شيك )
التحويل البنكي (wire transfer)
الباي بال
بنك epassport
انا راسلت الافلييت مانجر بتاعي وقلتله اني عايز اخد فلوسي بالوسترن يونيون وبصراحه الناس زي العسل بس قالي اني هاتحمل مصاريف الارسال وكانت حوالي 22 دولار

تشكر ياسيدي بس فاهمني بقي ازاي اعمل قرشين حلوين مع الموضوع ده ..

بص ياباشا اول فكره مقتبسه من كتاب اجنبي .. بتقولك كلنا بنرفع فيديوهات ونخلي النسا تحملها في المنتديات .. ملف تكست صغير مكتوب عليه كلمه هام جداا وجواه تكتب لتشغيل ملف الفيديو قم بتحميل البرنامج الاتي وتحط رابط الافلييت بتاع البرنامج

الله عليك يا حبيب والديك .. فكره عاليه اوي بس

طب اتحفنا يا معلم بفكره تانيه

بص يا باشاا هى انك هتعمل مدونة صغيرة كده وتشرح فيها ازاى الناس تقدر تحمل الفديوهات من اليوتيوب
لان فيه ناس كتير جدا على فكرة بتبقى عاوزة تحمل الفديوهات دى على اجهزتها ومش عارفه ازاى تحمله من اليوتيوب
متبصش لنفسك ولينا اننا عارفين ازاى نحمل من اليوتيوب سواء ببرامج او من مواقع

مش كل الناس زيك وعارفه يا معلم

المهم تعمل موضوع فى البلوج بتاعك ده وتكتب فيه الخطوات الصحيحه والطرق الصحيحه لتحميل اى ملف فيديو من اليوتيوب
طبعا هتكتب فى اول حاجه مثلا
1- لكى تستطيع ان تحمل اى فديو من اليوتيوب عليك اولا بتحميل هذا البرنامج حتى تسطيع تشغيل الفديوهات اللى سوف تحملها
( طبعا هتكتب الكلام ده بالانجليزى علشان الاجانب )

تمام كده وتحط رابط التحويل بتاعك الشخصى اللى فى الصورة السابقه اللى عليه علامة صح اول كود مننساش

وبعد كده تقولهم فى تانى خطوة خط لينك الرباط بتاع الفديو وحطه فى الموقع ده
( المواقع طبعا كتيييييير اللى بتعمل كده)
انا فاكر واحد كان اسمه
www.keepvid.com
بيعمل المهمه دى

بس كده يا معلم وتروح على اليوتيوب انت بقى وتعمل فديو عن الكلام ده وتكتب بقى فى الفديو اسم المدونة والرابط بتاعها فى الفديو وبس كده

والفكره الجايه دي من دماغي انا وهتكسبك دهب ..

في المنتديات .. هتحط اعلان صغير في التوقيع مكتوب فيه (لتشغيل الفيديوهات المحمله من اليوتيوب باعلي جوده حمل البرنامج ده ) وادعيلي

ما تيجو بقى نعمل حسبه صغيره كده

تخيل انت مثلا كل شهر هتعمل كل الشغل المطلوب كالاتى مثلا

100 امريكى فى الشهر = 125 دولار
500 اوروبى وكندى فى الشهر = حوالى 300 دولار فى الشهر
3000 عربى فى الشهر = 150 دولار فى الشهر

يعنى ممكن مبدئيا تعمل حوالى 550 دولار فى الشهر و بتعب قليل

اعتقد انها فرصه كبيرة ومميزة لينا

طب وانت معملتهاش ليه ياخويا ؟؟

ج : مش عارف انت مستقصدني ليه ..المهم عشان انا مكنتش مصدق ان في ربح سهل كده ومشتغلتش كتير بس لما شفت ناس عامله 800 و 1000 دولار وقبضت اتحسرت ..

انت هتشتغلنا ولا ايه ؟؟؟ طب ورينا اثباتات دفع غير بتاعك ده ؟؟

ج: اتفرج ياعم

ده اثبات صديقي وبرضه وسترن

[IMG]http://img260.**********.us/img260/7691/40143377.gif[/IMG]

وده اثبات اصدقاء اجانب باي بال

حصريااا loudmo اثباتات 550.jpg

وده اثبات من واحد تاني

[IMG]http://img707.**********.us/img707/4524/13582748.jpg[/IMG]

خلاص صدقتك واسف اني كنت برخم عليك ؟؟

ج : ولا يهمك ياباشا

معلش قولي رابط التسجيل تاني اللي هتقبل بيه بسرعه

اتفضل التسجيل من هنا

.................................................. ...............

ياجماعه اللي عنده اي استفسار يحطه في الموضوع هنا وانا هارد عليه وبجد حاولو تجمعو علي قد ماتقدرو صدقوني الشركه انا مستخسر ان الاجانب يجمعو واخواني العرب يتفرجو ..

اي استفسار انا تحت امركم

أتمنى التثبيت ليستفيد منه كل الأ عضاء

تحياتي

Loading...
بوب
zilace غير متواجد حالياً  
قديم 05-14-2010, 04:25 AM
  #2 (permalink)
عضو جديد
طاروقه is on a distinguished road

اربح دولاارات اسبوعيا وشهريا من خلال اقوى واصدق شبكات الربح الاجتماعيه 2010

هل تريد ان تغير حياتك الى الافضل؟!!هل فكرت في الاستفاده من الانترنت وتعوض المال الذي تخسره؟!!هل تريد ان تحسن دخلك المادي؟!!هل تريد ان تبدا عملاً موقعه البيت وفي اى وقت تريد؟!!- هل فكرت فيما قد يحدث لو تركت وظيفتك الحالية لأي سبب من الأسباب؟!هل سمعت يوماً عن هؤلاء الذين يربحون آلاف الدولارات شهرياً من خلال
التحاقهم بفرص العمل المتاحة على الانترنت؟!!- هل ترغب في الحصول على فرصة عمل حقيقية على الانترنت؟!!هل تريد ان تصنع دخلاً مادياً من هوياتك المحببه؟!!هل حلمت في يوم من الأيام أن تصبح من ذوي الثروات الطائلة ؟؟؟!!هل حلمت يوماً ما بسيارة أنيقة .. ! أو منزل فاخر ؟؟!!أو بإكمال دراستك الجامعية !! أو إكمال طريقك في الدراسات العليا ؟!!! هل مرت بك أزمة مالية كنت تتمنى أن لو كان عندك رصيداً من المال في أحد البنوك !!!!ألم يخطر ببالك أن تكمل نصف دينك وترتبط بشريكة العمر ؟!!!! أم هل تمنيت يوماً أن لوكان عندك مبلغاً من المال لتستثمره وتؤمن لأولادك حياة رغيدة !!؟!!فهل تحب تحقيق أحلامك أياً كانت تلك الأحلام !!؟ !!إذاً تعال معنا في هذه الجولة السريعة .. لنعرف كيف لإنسان عادي لا يحمل المؤهلات الكافية
أن يكون مديراً لشركة أو صاحب شركات واستثمارات وأرصدة بنكية ضخمة ؟
و ابدأ من هذه اللحظة بجني المال عبر الانترنت
ماهي شبكة klikot
http://www.klikot.com/ar/SignUp.aspx...iser_id=620063

هي شبكة اجتماعية أللتي أداخلت مستوى جديد إلى الشبكات الاجتماعية.
كليكوت تمكنك من إدارة الحياة الاجتماعية عن طريق استخدام الأدوات المتقدمة ، في حين تعطيك السيطرة الكاملة على إمكانية الحصول على المعلومات الخاصة بك. نحن في كليكوت نعتقد أن تجربة المستخدمين في موقعنا هي أولويتنا ، لذالك نشدد على تحديث نوعية وأهمية المحتوى والتكنولوجيا الفائقة و نقوم على زيادة مساعداتنا عن طريق قسم خدمات الدعم. كل هذه الخاصيات تهدف إلى توفر لك أفضل الأدوات والأسس اللازمة لإدارة الحياة الاجتماعية الخاصة بك.
هناك المزيد عن كليكوت:
توفرلك كليكوت بيئة مريحة للتخطيط لحياة اجتماعية. .
• توفر لك كليكوت أدوات لخلق شخصية ودوائر اجتماعية في مستويات الخصوصية التي تختارها.
• تضمك كليكوت إلى الشبكات الاجتماعية التي تناسبك (الطلاب والشباب ، إلخ...)
• تسمح لك كليكوت بالبحث والتعرف على آلاف الأصدقاء جدد.
• تسمح لك كليكوت أن تقرر ما إذا كنت تريد أن تكون معروض بشكل كامل أو محميا.
• كليكوت تدعو أصدقائك : من خلال بريدك الالكتروني MSN , ICQ ,مكتوب وماي سبيس.
• يمكنك دعوة أصدقائك لموقع كليكوت من خلال نقرة واحدة!
• تسمح لك كليكوت بإنشاء مناقشات الخاصة بك, في أي موضوع تريده.
• تمنحك كليكوت الأدوات لإنشاء ألبومات لنفسك أو لأصدقائك.
• تتيح لك كليكوت تحميل آلاف الصور من أي شكل أو حجم, وبسرعة بالغة.
• تسمح لك كليكوت بالتأشير على أصدقائك في الألبومات الخاصة بك.
• تساعدك كليكوت على العثور على الصور الخاصة بك في موقع الإنترنت.
• تسمح لك كليكوت أن تنشئ بنفسك المقالات, و تقييم المقالات الخاصة بأصحابك.
• تعطيك كليكوت الحرية لمشاركة أفكارك مع الآخرين.
• تعطيك كليكوت تحديث مستمر للأشياء المثيرة التي تجري في أو خارج الموقع.
• تطلعك كليكوت عن الأماكن التي يذهب إليها أصدقائك.
• تعطيك كليكوت الأدوات المثالية لإدارة الأحداث.
• توفر لك كليكوت صندوق بريد للاتصال مع أصدقائك في الموقع

طرق الحصول على المال من الموقع

1 عن طريق تصفخ اي شخص لصفحتك فكل شخص يدخل صفحتك تاخذ من خلال ذالك 1 سنت اي 0.01 دولار امريكي لذا يجب ان تكون صفحتك ومقالاتك كلها جذابة لتجذب اكبر عدد من المتصفحين
2 عن طريق الريفيرال . كثيرا من الاشخاص لا يفهمون معنى الريفيرال ساشرحه باختصار عندما تسجل في الموقع تتحصل على رابط تعطيه لاصدقائك ليسجلو من خلاله كل شخص يسجل من خلالك تتحصل انت على واحد سنت اي 0.01 دولار اي انك انت من قمت بدعوة هذا الشخص
مميزاته
موقع محترم
الموقع يدعم اللغة العربية
الحد الادنى للدفع 25 دولارا

للتسجيل هذا رابط التسجيل وشكرا لكم مع تمنياتى لكم جميعا بالتوفيق والنجاح ..اخيكم باسم القلب الطيب

http://www.klikot.com/ar/SignUp.aspx...iser_id=620063

وهذا بالتاكيد افضل لكم من الدخول على المواقع الاباحيه فهذا الموقع يمكن ان يفيدك ماديا >> فقط جرب ولن تخسر شىء
اقوى مواقع الانترنت مصداقيه من حيث التعامل المالى فقط نشط حسابك عن طريق الرابط الذى يصلك الى بريدك الالكترونى ثم ادعوا كل اصدقائك او قم بنشر رابط التسجيل الخاص بك فى كل المنتديات التى اشتركت بها او مدونتك او مدونات اصدقائك ستتعرف على اصدقاء من جميع انحاء العالم وستربح المال من خلال تصفحك فى الموقع وانشاء مجموعات او القيام بالتعليقات واذا قم من تم دعوتهم عن طريقك بعمل مجموعات فستجنى انت نقاطها مع الحفاظ على نقاط صاحب المجموعه دون ان يخسر من الاموال التى ربحها لنفسه, صدقونى ياشباب انا فعلا كسبت من هذا الموقع .. ولكن الموضوع يحتاج منكم للصبر والدخول المتلاازم الى صفحتكم ..صدقونى حتى الربح عن طريق الانترنت يحتاج للسعى اتعب فقط اسبوع او عشره ايام حتى ياتى عن طريقك اصدقاء كثيرين واترك موقعك واتى بعد فترات متزامنه وستجد النتيجه بنفسك النقاط تتحول الى اموال حقيقيه..واليكم رابط التسجيل....ستجدوننى هناك وساتشرف بكونى صديق لكل من يشترك ويدخل صفحتى

واخيرا اؤكد لكم ان الربح من خلال النت هوا حقيقة وهو امر طبيعى فهناك شركات تقوم بوضع اعلانات على مواقع دعائية
وعند دخولك على أحد هذة الاعلانات فان الموقع الدعائى يضع فى رصيدك مبلغ معين لقاء كل اعلان تدخل عليه
لذلك فان مجرد نقرك على الاعلانات تجلب لك الأموال بكل سهولة فلاتتعجلوا ومنتظر منكم الرد
طاروقه غير متواجد حالياً  
رد

الكلمات الدليلية
اثباتات, ادني, اربح, تخون, تعب, حصريااا, دفع, دولار, جوليا, loudmo

تحميل أفلام, افلام مترجمة, تحميل أغاني