العودة   سينما العرب > منتدى المال والاعمال > قسم الربح من الإنترنت * لجميع الأعضاء * > قسم الشركات الربحية الجديدة
التسجيل التعليمات قائمة الأعضاء التقويم اجعل جميع المنتديات مقروءة

مشـروع الحـلآمٌ لكـًل الاعضـآإء خـش ربحـك بنسبـٌه150% خش ومـش هتنـدم..!

آخوآني آعضــآء منتدي سينمـآ العرب اولا آتوجه بالشكر للاخ kenow878 لافتتآح هذآ القسـم لمنفعـه الاعضـآء وفعلآ زي مقـآل الاخ الكريـم فآن الربـح من الشركآت دي حقيقي 100000% ودا

رد

LinkBack أدوات الموضوع طرق مشاهدة الموضوع
قديم 10-12-2008, 10:13 PM
  #1 (permalink)
عضو مشارك
elgazar is on a distinguished road
Thumbs up مشـروع الحـلآمٌ لكـًل الاعضـآإء خـش ربحـك بنسبـٌه150% خش ومـش هتنـدم..!

تحميل اغاني - افلام
Loading...
مشـروع, لكـًل, الاعضـآإء, الحـلآمٌ, بنسبـٌه150%, خـش, ربحـك, هتنـدم, ومـش

الحـلآمٌ الاعضـآإء بنسبـٌه150% هتنـدم..! 3mwi4hjtdih3ct5mdm0k.gif

آخوآني آعضــآء منتدي سينمـآ العرب اولا آتوجه بالشكر للاخ kenow878 لافتتآح هذآ القسـم لمنفعـه الاعضـآء

وفعلآ زي مقـآل الاخ الكريـم فآن الربـح من الشركآت دي حقيقي 100000% ودا عن تجربه شخصيـه

الحـلآمٌ الاعضـآإء بنسبـٌه150% هتنـدم..! oe3qjjdhmm0emnkoti.gif

آنـآ آنهـآرده لمـآ شفت القسـم جت في دمآغي فكره بدل مآكل وآحد شغـآل لوحده ننظـم جهودنـآ ونوحدهـآ مع بعـض ونعمـل مشروع كلنـآ مع بعـض ...

فكـره المشـروع: كلنـآ هنتعـآون هنـآ فى المشروع دآ هجيب آنـآ مثلآ 15 شركـه ربـح مجـآنيه من الشركـآت الجديده والقديمه الموثوقه وهحط رآبط التسجيـل عن طريق الريفآل بتآعي والاعضـآء هيشتركو عن طريقي ونبدآ كلـه يضغـط يوميـآ ويسيب رد هنـآ في الموضوع آنـه قآم بالضغط على الاعلآنـآت...

حد هيقولـي هنستفيـد إيه من الحكـآيه دي ؟؟!

آقوله آولآ دلوقتي آنتـآ لمآ بتشترك عن طريق الرآبط بتآعي آنـآ باخد نص اللى انتا بتعمله لكن دا دون تاثير على حسابك يعني انتا لو قعدت تضغط وكملـت 1دولر وانتا مشترك عن طريقي يبقي انتا هتاخد الواحد دولر بتاعك وانا هاخد خمسيـن سنت عشان انتا مشترك عن طريقي فانا ياسيدي الـ1دولر بتاعك ليـك زي مهـو انـآ بقي هديك الخمسيـن سنت اللى انا خدتهم عشان انتا مشترك عن طريقي يعني انتا هتكسب مره ونص وانا مش هاخد اي حاجه منك ....

حد هيقولي طب منتا كدا مش هتكسب حاجه انتا اكيد بتنصب علينـآ !

اقوله لا ياباشا ربنا يبعدنا عن النصب انا هستفيد اننا لما نشترك كلنا فى شركان معينه هنقدر نسحب منها بسرعه وهنقدر نصنف الشركات الصادقه من الكذابه وكمان هنقدر نسحب بسرعه من الشركات قبل ماتفلس او تتحول لاسكـآم ... يعني الاستفاده هتبقي كبيره باذن الله للجميع ...

غير كدا كمـآن انتا لو عندك اي سؤال في المجال دا انا تحت امرك اجاوبك عليه 00

طيب حد يقولي ايه المطلوب دلوقتي عشان نخش معاك ؟؟؟!

اقوله المطلوب
1- تسيب اسمك واميلك وتشترك في شركات الربح اللى انا حاططهـآ
2-تدخل كل يوم وتسيب رد انك ضغطت على الاعلانات
3-تسيبلي الاسم اللى سجلت بيه فى الشركات وياريت يكون كله واحد

طيب دي حاجات مؤقتـه آنـآ حآطط الموضوع كفـكره وياريت كينـو باشا يوافقلنا على المشروع ويشرف علينا فيه عشان نبقي تحت عنيه

دلوقتي انا حطيت فكره المشروع ومستني ردك ياكينو باشا اول متقول موافق هبدا انظم الموضوع واحط الشركات وقوانين المشروع بـس عايزين تفآعل من الاعضـآء وصدقوني الحكايه كلهـآ ساعه واحده فى اليوم

وسلآمو عليكـم

Loading...
بوب
elgazar غير متواجد حالياً  
رد

الكلمات الدليلية
مشـروع, لكـًل, الاعضـآإء, الحـلآمٌ, بنسبـٌه150%, خـش, ربحـك, هتنـدم, ومـش

تحميل أفلام, افلام مترجمة, تحميل أغاني